aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Monday, June 7, 2010

SAAT MANIS

siapa sangke dea akan minx kapel at akuh .ptg tu,dea kol for the first time since 2 week kitorank kenal and kawan.ta lame un borak nan dea .mybe dea malu kot .but aku juz bese juh .mybe aku ta aggp pape un perbualan tu .pas dari tu dea akap at aku,yunk dea akan kol aku mlm kunk.aku tunggu jela malam tu .lepas dari borak,borak and borak.dea un tnyer aku ."ade tmpat tak untuk saya dalam atie awak "aku juz saje men2 .aku akap "eh ,ade.space kemain besar ag .hehe "
then dea akap ,saya serious awak .and dgn tak sgke nye ,aku menangis .mase tu aku blum bg jawapan lagih .dea tnye ,nape awak nangis ?aku akap ,"ade lg org sudi teman an saye "
aku time dea dgn seikhlas atie aku .tp aku akap nan dea ,mybe msih terlalu awal ntuk saye cakap benda nih ,tp saya ikhlas wak .
dea tnye ,pe yunk awak nak cakapkan ?
"saya syunk awak ,izzat "

No comments:

Post a Comment