aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Sunday, June 27, 2010

AKU SUDAH KEMBALI :)

nurul ezzati zulkifli !
yes ,itu aku .org yg gelak ta tntu pasal .
wat lawak bodo ntah pape .
aku suda kembali !
aku da bole menrima perpisahan ini .
aku tahu aku mampu boleh lakukan .
tp maaf ,kawan2 .
aku hnya berlakon dpan korg .
aku tak sebahagia yg korg pk an .
aku masih ingat pd pemilik hati ini .
dorg cdang an aku spaya crik org len .
aku tak brani mmbantah .
aku tanak dorg kcewa nan aku .
aku cbe berkawan dgn sorg budak nih ,kimy .
unfortunately ,
aku selalu tersasul bile msj dea .
i call him as ,izzat ..
kdg2 .
jelo un aku pgl izzat .

izzat .i miss u so much !

No comments:

Post a Comment