aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Monday, June 7, 2010

LEPAS DARI DETIK ITU .

aku rase epi sgt nan dea .terlalu epi.setiap saat nak kol ,nak mesej dea .biaselah ,mybe kitorang bru kapel kan .tapi aku arap sgt ,aku takkan rimas nan dea .aku da berharap dea yunk terakhir .he care bout me too much .even kitorang juh ,dea tetap jge aku.aku sayunk sgt at dea .mlm2 ,dea akn kol aku .aku minx dea nyanyikan ntuk aku .dgn senangnye dea mnyanyi .dea takkan tido sbelum sku tido .aku syunk dea .terlalu sayunk an dea .aku ta nak break nan dea .even tak mesej for 3 hours ,aku rase cam nak nanges juh .sdeh ,biler dea takde dsamping aku ..

No comments:

Post a Comment