aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Monday, June 7, 2010

PERTEMUAN PERTAMA .

da decide nak jumpe for the first time .guess what ?kitorank jmpe at skula .time tuh nak amek result PMR .at first ,ingat nak cover dulue =)dea tggu aku at tmpat len .dea tade time aku amek result tue .coz dea nan mmbe dea at tmpat len .sepanjang mase tu aku asyik senyum je .mase ngah amek result un cam dea ade sebelah aku juh .padahal ,ta sedar result aku trok .hehe .pasto aku g bilik kaunseling .saje jalan2 nan kecik .dengan beraninyer aku soh dea jmpe aku at cto ..hehe .bile dea dtg uh,peh !segan seyh !aku bukan men cover agih .huhu .
dea dtg nan dak ejat .skali aku pndang dea ,ya allah .bgai nak gugur jntung aku nih !besela pertemuan pertama .huhu .
but before alek tuh kitorank jmpe agih .kali nih baru apat borak nan dea .hehe .suweeeeet sgt dea tuh !tapi kitorank ta gne papa and mama pun time tue .hehe .segan !

No comments:

Post a Comment