aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Monday, June 7, 2010

DETIK PERKENALAN .

perkenalan itu .aku tak terbyang akan kenal nan dea .lbeh2 lagi kapel ngan dea.bermula dgn pertanyaan,"saya nak kenal ngan awak boleyh "dgan cepatnyer aku cakap ."sori ta minat "
maybe time uh aku baru pas frust break nan someone .selang seminggu ,dea dtg balek .juz wanna ask about her adik,pika .aku rase kesian at dea coz dea baru paz break nan pika .so watpe aku nak kasar nan dea rite ?pas dari tu ,kitorank pun bek .kawan.share cite ,probs .aku knal nan dea mase tu dea nga spm.aku bg dea smangat .dea ta brenti msj aku .he adore me so much .and start dari cto aku da syunk an dea .dea un ngaku sayunk an aku .cume aku tak tawu sayunk an dea sbg ape .dea baek tuk aku.dea hadir saat aku memerlukan seseorang.kehadiran dea tol2 wat aku bhagie .gembire yang teramat sgt.aku tak berharap pape sejak perkenalan tue .aku tak berani berharap pape .aku ta nak dikecewakan lagih .

No comments:

Post a Comment