aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Sunday, June 27, 2010

15 .04 .2010 .

bergadoh dgan bgitu teruk skali ..
ya allah .
kaw kuatkan la hati hamba mu ini ya ,allah .
sejak dari tue .
dan kebelakangan tue .
kitorg kerap sgt bergaduh .
aku sdeh .
air mata je yunk menemani aku mase tue .
dengan tbe2 nye cinta hati berkata ..
"kalau awk da bosan ngan saya ,awk tggalkan la sya k "
aduhh ,cinta hati !
hancur atie aku !
dengan dlam keadaan tidak sedar .
ke menangis sepuasnya ..
derita utk aku ..
saat itu ,aku dimasukkan kedalam wad .
anaemia pula menemani aku .
namun ,cinta hati telah pergi meninggalkan aku ..

No comments:

Post a Comment