aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Sunday, June 27, 2010

kesedihan dalam kebahagiaan ..

lumrah bercinta la kan .
ada pasang ,ada surut .
camtu jgak la yg terjadi antara aku dan dea .
gado ,bertengkar .
tu sume da jadik kebiasaan .and bile gado ,aku ngaku mybe ade antare tue .
bpunca drpd aku .
sdeh mengenangkan hubungan kitorg yg mcm ...
hhmm .
bagai telur di hujung tanduk .
hubungan kitorang cuma retak menanti belah .
aku besabar ,and bdoa .
semoga perpisahan tue takkan terjadi .
aku tanak berpisah ngan dea .
dea stu-satunya pemilik hati ini ,sayang .

No comments:

Post a Comment