aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Monday, June 28, 2010

AKU BUKAN MRS IZZAT LAGI ..

smua sdia mklum yg aku kini berstatus single .
tp aku da akap awl2 .hati nie takkan tbukak ntuk sape2 ag .
aku akan tggu izzat smpi ble2 .
dorg akap .
"zaty ,kaw lpe an jela si izat tue ..dea xkn blek pd kaw ag "
tak ! aku pecaye izat akan dtg balek pd aku .
aku akan tggu dea smpi ble2 .


aku masih berkawan ngan kimy .
he`s ok .
hari2 dea tggu msj dr aku .
dea akap .
"ta esah la kalau awk asyik tsasul pggl saye izat .sy ttp akan time awk ,bile hati awk tbuke tuk time sy nnti "
im sori .
hati aku hnya milik dea ..

No comments:

Post a Comment