aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Monday, June 28, 2010

I AM WHO I AM

melalui hari2 sbg single ,smemangnya sukar .
lebih2 lagi break secara mengejut .
bak kate org .kitorg nih kapel of the year .
sweet amat gitu .
sume tuh tggal kenangan .
aku da semakin gila2 .!
hehe .
no matter .
yg pntg ,dlm ati aku msih ade dea .
aku akn simpan leklokk .
kalau la dea msih nk bkawan ngan aku .
aku akan tnjuk btape sygnye aku pd dea .
aku stil nak take care sal dea .
now ,aku ade adek dea .
izzati nabilah :)
ta tawu cmane bule rapat .
aku syg at dea .
terlalu syg ..


papa ,
i miss u alot .
NURUL EZZATI ZULKIFLI .

No comments:

Post a Comment