aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Wednesday, June 30, 2010

NAPE MASIH EGT DEA ??

aduhh .
nape nih ?
da sebulan izzat pegi .
tp still susa nak lupe an dea .asal ekk ?
ex aku b4 nih ,sng juh aku lupe .
adoii .

izzat :
lau awak sudi time sya balekk .
saya akan jge awak tol2 .
saya takkan sia2 kan awk sygs .
sy takkan biakan awak pgi lg .
cukupla sekali awak tggalkan saya .
perit menerima kepergian awakk .
izzat lagi :
saya masih cintakan awak .
masih inginkan awakk .

ouh !
kalaulah aku bleh akap camni depan dea ..

No comments:

Post a Comment