aku .kau .kita !

disatukan pada 16 .12 .2009 .
detik dan saat ini merupakan tarikh penyatuan antara dua hati .
antara aku dan cinta hati .
muhd izzat ismail dan nurul ezzati zulkifli .
dengan harapan dan keinginan .
aku berharap hubungan ini akan kekal .
kekal sehingga ke akhirnya .


Monday, July 5, 2010

KEBAHAGIAAN MASIH MILIK AKU ..

faham nan entry kali ni kan ??
HEHE !!
IZZAT COME TO ME BACK !
aduhh .
ase nak wat majlis doa selamatt juh .
oh ,syg .
tengs sebab masih plukan saye .
saya tak tawu nk cakap pe .
bersyukurr sgt2 .
hehe .
saya syg awak !
papepun jadik pasnih !
saya takkan bia kan awk pegi dr saya ag .
SAYA IKAT AWAK KETAT2 !
hehe .
awak !
saya sorg yg punyer !
only be mine !
sayang gile mati at awak .

p/s : jgn jeless k .
saya da dpt kmbali husband saya !

doakan kami kekal .
aminnnnn .
dedicated to my sweet lover husband ;
I LOVE YOU ..

No comments:

Post a Comment